Samolepící etikety, termoetikety - výroba, prodej

Vyber zde napřímo kategorii:

 

- etikety obyč. papír vellum   v kotoučích /sklad/

 

- termoetikety v kotoučích

 

aršíkové etikety
1000 ks a 500 ks

 

- termopásky vosk/p

 

Řazení zboží:

Termoetikety

Povinné označování potravin a dalšího zboží. Ideální jsou termoetikety

 

Provozovatele supermarketů i menších obchodů můžeme s trochou nadsázky označit za skutečné dobrodruhy dnešní doby. Vždyť kdo jiný než dobrodruh by dokázal úspěšně zdolávat džungli moderních předpisů a nařízení, která se jejich podnikání týkají?

 

Už v lednu roku 2015 vstoupila v platnost novela zákona o potravinách, která podstatně rozšířila množství informací, na které má zákazník nárok, a to hlavně u nebalených potravin.

 

Nejednomu prodejci nebo distributorovi to během následujících měsíců způsobilo mnoho vrásek na čele. A co vy - jste si opravdu jistí, že víte, jaké informace musí etiketa obsahovat?

 

Cena, typ obalu i země původu

 

Hned v chladicím pultu nebo v jeho těsné blízkosti by se zákazník měl dozvědět nejenom název výrobku, jeho výrobce 
a cenu, ale také zemi původu, jakost a hlavní složku. Aby to ale nebylo tak jednoduché, má to svá „ale”.

 

U jednotlivých potravin se počet povinných údajů liší, třeba u nebaleného pečiva se neuvádí země původu. Naopak povinně musí být uvedena třeba informace, že jde o zboží se sladidlem.

 

Mezi povinné údaje na etiketě tak patří cena, cena za jednotku, označení typu obalu, apod. Naopak k dobrovolným údajům patří třeba čárový kód, díky kterému můžete zjistit zemi původu výrobce nebo způsob užití daného zboží.

 

Co nebude napsáno přímo na zboží, bude v jeho blízkosti. Třeba vedle pultu, typicky jde o informace o tom, jaké alergeny nebalené zboží obsahuje.

 

Termoetikety pomůžou velkému distributorovi i menšímu obchodníkovi

 

Novou situaci většina distributorů a majitelů obchodů řeší důslednějším označováním zboží jednorázovými etiketami. K tomu se výborně hodí především takzvané termoetikety. Ty jsou opatřeny termocitlivou vrstvou, která během tisku dokáže změnit barvu.

 

Výhoda, které to má pro zákazníka, je zřejmá: k potištění termoetiket nepotřebujete barvicí pásku jako u běžných papírových etiket, informace se totiž zapisují přímo na termocitlivou svrchní vrstvu.

 

I díky tomu jsou termoetikety skvělou volbou nejen pro větší distributory zboží (jako jsou například obchodní řetězce), ale i pro majitele menších obchodů, skladů nebo třeba výdejen.

 

2008 /c/ Mikro DTP s.r.o.
Specializovaná tiskárna a dodavatel samolepicích etiket
V Plzni již od roku 1996