Vyber zde napřímo kategorii:
- etikety obyč. papír vellum v kotoučích /sklad/
- termoetikety v kotoučích
- aršíkové etikety
1000 ks a 500 ks
- termopásky vosk/p
|
Výroba etiketVýroba etiketObal je tváří každého produktu. A etiketa ovlivní její propagaci, uznání a budoucí výši příjmů z prodeje výrobků, proto podnikatelé (od malých obchodů až po řetězce hypermarketů) volí hromadný tisk etiket. A k tomuto úkolu je třeba přistupovat opatrně a zodpovědně. Etikety si samozřejmě můžete vytisknout sami na laserové nebo inkoustové tiskárně. Ale jen ne ve velkém oběhu. A k vývoji rozvržení budou zapotřebí dovednosti profesionálního designéra a psacího stroje, protože jako každý jiný tištěný produkt musí štítky projít všemi fázemi výroby. Fáze tvorby etikety1. Skica. Počáteční fáze, během které je nutné rozhodnout o účelu označení (jasná reklama nebo čistě technické informace o produktu a jeho výrobci). Stojí za to přemýšlet o umístění a velikosti textu, obrázků atd. Skvělým řešením je rozdělení etikety na „zóny“: název a hlavní myšlenka produktu, důležité informace o složení, váze, datu spotřeby a tak dále. 2. Koordinace návrhu etikety s designérem. V této fázi probíhá komunikace s designérem, na počítačovém programu se vybírají barvy a fonty a v případě potřeby se provádějí korekce. V důsledku toho je schválena finální šablona hotové etikety, která půjde do hromadného tisku. 3. Proces tisku. Pro vysokou kvalitu obrazu a čitelnost nejmenšího textu byste se měli obrátit na profesionální tiskárnu, která má moderní tiskové zařízení. Mezi oblíbené a ziskové způsoby tisku etiket se rozlišují ofsetový a flexotisk. Výsledkem flexotisku jsou samolepicí samolepky, které se velmi pohodlně používají pro hromadné etiketování výrobků pouhým sejmutím z lepicí základny. Někdy je potřeba zakoupit základnu role pro tisk. Ofset vytváří „suchý“ produkt, který lze použít jako obal produktu a můžete na něj nanést lepidlo a přilepit jej na jakýkoli povrch. Tisk probíhá na strojích formátu A1 a A2. Při použití rolového papíru v procesu je rozřezán na listy s daným počtem nálepek na každém listu. Digitální tisk se stal nejnovější technologií ve výrobě etiket. Takové štítky jsou schopny interagovat s chytrým telefonem spotřebitele, což umožňuje přístup na web výrobce a zobrazení zajímavějších informací, dozvědět se o akcích a nových produktech a přiblížit se značce jednoduše naskenováním čárového kódu nebo QR kódu na štítku! Etikety jsou klíčovými nositeli důležitých informací. A pokud použijete moderní metody jejich výroby, náklady se výrazně sníží a zvýší se povědomí o značce! |
© Mikro DTP s.r.o. Specializovaná tiskárna a dodavatel samolepicích etiket V Plzni již od roku 1996
Domů | Kontakt | Obchodní podmínky | GDPR | Samolepící etikety | Termopásky